Ezt az írást 2002-ben írtam, és persze egész másról szólt, nem az autókról... De gondoltam a "Dakaratlanul" után elfér.
Gázüzem
Mindenki tudja, rajongok az autóversenyért.
Ha egy tavaszi péntekre szabit kérek, hétfőn a főnököm azt kérdezi, Janika milyen volt az Esztergom-rallyn.
A fiam sértésnek veszi, ha nem főzöm meg őt is júliusban a Hungaroring lelátóján, a GT futamon.
És a Párizsba beszökő ősz helyett is a Párizsból Dakarba szökő szilveszter köt inkább a francia fővároshoz.
Mindenki tudja, rajongok az autóversenyért.
Ha egy tavaszi péntekre szabit kérek, hétfőn a főnököm azt kérdezi, Janika milyen volt az Esztergom-rallyn.
A fiam sértésnek veszi, ha nem főzöm meg őt is júliusban a Hungaroring lelátóján, a GT futamon.
És a Párizsba beszökő ősz helyett is a Párizsból Dakarba szökő szilveszter köt inkább a francia fővároshoz.
Érthető, hogy az autómat is azért vettem meg, mert a szárny, meg a sportkipufogó, meg a szuper-felni, meg egyáltalán a BMW…
Szóval mindenki tudja rajongok az autóversenyért.
Valaki mondta segít, vezessek a rally másodosztályban, itt a nagy kaland, ha jók leszünk, tuti az első osztály is.
Lelkesen végiggondoltam, majd nemet mondtam.
Mert ugyan jól esett hogy rám bízná magát, de az ő életét nem vállalom. (Bukowsky a többszörös francia bajnok mellett már két mitfárer halt meg)
Mert a versenyzésért valamit adni kell.
Szóval mindenki tudja rajongok az autóversenyért.
Valaki mondta segít, vezessek a rally másodosztályban, itt a nagy kaland, ha jók leszünk, tuti az első osztály is.
Lelkesen végiggondoltam, majd nemet mondtam.
Mert ugyan jól esett hogy rám bízná magát, de az ő életét nem vállalom. (Bukowsky a többszörös francia bajnok mellett már két mitfárer halt meg)
Mert a versenyzésért valamit adni kell.
Van egy csendes, nyugodt házasságom, amibe nem fér bele a hétvégi versenyláz.
Az anyagi helyzetem végre kezd nullszaldós lenni, nem hiányzik a nagy mínusz.
A kockázat nagy, mert mi van, ha nem is vagyok alkalmas és lelépek a gázról az első sodrós bal-kettőben.
Az anyagi helyzetem végre kezd nullszaldós lenni, nem hiányzik a nagy mínusz.
A kockázat nagy, mert mi van, ha nem is vagyok alkalmas és lelépek a gázról az első sodrós bal-kettőben.
És mi van ha egy néző, egy kissrác túl közel kerül az autómhoz.
Meglehet, barátom lelkesedése is alábbhagy, vagy nem is jó az ittinere.
Meglehet, barátom lelkesedése is alábbhagy, vagy nem is jó az ittinere.
Szóval köszönöm a hiúságomnak oly hízelgő lehetőséget, ajánlatot, de azt hiszem elég továbbra is havonta egyszer kimenni egy rally-pálya szélére, lelkesen nézni azokat, akik nem gyávák, nem kényelmesek, nevezzük, ahogy akarjuk.
én meg lenyúlok a műszerfal alatt eldugott kapcsolóhoz és átkapcsolom a gázüzemet, amely mellett sok jó érvet tudok, és kérlek soha többet ne figyelmeztess arra az apró tényre, hogy félgőzzel megyek.
Én is érzem.
2002. Dorog
én meg lenyúlok a műszerfal alatt eldugott kapcsolóhoz és átkapcsolom a gázüzemet, amely mellett sok jó érvet tudok, és kérlek soha többet ne figyelmeztess arra az apró tényre, hogy félgőzzel megyek.
Én is érzem.
2002. Dorog
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.